Жиһаз сату туралы жарнаманы қалай жазуға болады.

14.07.2022

Жөндеу кезінде немесе басқа себептермен жиһазды ауыстыру қажет. Шығындардың бір бөлігін өтеу үшін олар ескісін жиі хабарландыру тақталарында сатады. Пайдаланылған жиһаз нарығында тауарлардың, дивандардың, қабырғалық шкафтардың, креслолардың және кереуеттердің жеткілікті үлкен ассортименті бар. Пайдаланушыға диван немесе басқа заттарды осындай ресурстарда сатып алу үшін бірқатар ережелерді сақтау қажет. Негізгі компоненттер — фотосуреттер, тақырып, сипаттама және құны.

Жиһаздың бағасын анықтаңыз:

Біреуді диван сатып алуға тарту үшін сіз бағаны қалыптастыруыңыз керек. Хабарландыру тақтасын пайдаланушылар мұндай ресурстарда ең алдымен арзан тауарларды іздейді, сондықтан олар бағаны төмендетуге мәжбүр болады. Орташа алғанда, егер зат жақсы жағдайда болса, оны бастапқы сатып алу сомасының 50% -ына сатуға болады. Жоғары бәсекелестік жағдайында — бұл ең жақсы нұсқа.Біреудің қолданылған диванды бастапқы бағамен сатып алу ықтималдығы екіталай. Бұл антикварлық түрлерге қолданылмайды. Егер сіз қабырғаларды немесе басқа жиһаздарды жасасаңыз, сіз өзіңіз үшін ең жақсы бағамен сата аласыз, өйткені бұл жаңа өнім, сондықтан пайдаланушы шкафты сатып алуға бейім болады. Дұрыс баға белгілеу үшін санатыңыздағы басқа жарнамаларды зерттеуіңіз керек. Тарифтерді зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, сіз саналы шешімге келесіз. Егер сіздің ұсынысыңыз басқаларға қарағанда тиімдірек болса, адам оған қызығушылық танытады, сондықтан орындық сатып алды делік.

Толық сипаттама:

Екінші маңызды кезең — тақырып пен сипаттама. Алдымен сіз егжей-тегжейлі тақырып жасауыңыз керек. Міне, бірнеше мысалдар: «қонақ бөлмеге арналған теледидар тұғыры бар қабырға» немесе «бұрыштық былғары диван». Жақсы тақырып тек сатып алушыларды қызықтырып қана қоймайды, сонымен қатар іздеу жүйесінің алгоритмдері мен ұсыныстарына пайдаланушы сұрауларына сәйкес жарнаманы бағалауға мүмкіндік береді. Әрі қарай, сипаттамаға өтуге болады.

Жағдайын, үлгі атауын, стилін, өлшемдерін, жөндеулер санын сипаттайтын мәтін құру талап етіледі. Жиһаздың қалай пайдаланылғанын, бұзылулардың бар-жоғын, механизмдердің қаншалықты жиі ауыстырылғанын сипаттаңыз. Егер сіз, мысалы, орындықтың қаптамасын өзгерткен болсаңыз, оған назар аударған жөн. Қабырғаларды сипаттау кезінде кітаптарды, ыдыстарды және жеке заттарды сақтауға арналған ашық және жабық бөлімдердің санына назар аударыңыз. Сатып алушы тақырыпты жақсырақ түсінуі үшін сөрелер үшін сөрелердің санын көрсетіңіз. Ағаш жиһазда мысық тырнақтарынан сызаттар бар-жоғын айтыңыз. Қаптау мен жақтаудың қандай материалдан жасалғанын толығырақ сипаттау қажет. Кішігірім ақаулары бар өнімді сипаттаудағы адалдық сенімділікті арттырады, ал сатып алушы диван сатып алуға бейім болады, тексеру кезінде ықтимал иесі зақымдануды анықтайтын жағдайлардан айырмашылығы.

Тапсырыс бойынша жиһаз жасасаңыз, жарнамада қолдануға болатын шарттар мен материалдарды көрсету керек. Бұл жағдайда гардероб сатып алу үшін сізге жиі хабарласады.

Сату туралы хабарландыруды орналастыруға дайындық:

Жарнаманы орналастырмас бұрын сөрені немесе шкафты сату алдындағы тиісті күйге келтіру керек. Ағымдағы жағдай үшін жәшіктерге, лак немесе бояуға арналған жылжымалы механизмдерді тексеру қажет. Сізге бірнеше арзан операцияларды орындау, тұтқаны бекіту, жаңа тартпа рельстерін орнату, лак, бояуды ауыстыру қажет болуы мүмкін. Осының арқасында, тексеру кезінде ықтимал иесі шкафты арзанырақ сатып алу үшін бағаны төмендетуге тырыспайды. Ақауы жоқ жиһазды тек май дақтарынан және шаңнан тазарту керек. Барлық осы қымбат емес процедуралар жарнамаға көбірек пайдаланушыларды тартады. Жеке тексеруден кейін сатып алушы аз немесе мүлдем зақымдалған жағдайда бағаны төмендетуге бейім болмайды. Тиісінше, сатып алушының орындық сатып алу ықтималдығы әлдеқайда жоғары.

Жиһаз суреттері:

Соңғы қадам фотосуреттер болады. Фотосуретті жоғары сапалы және жеткілікті жарықпен түсіру керек. Пайдаланушылар жарнаманы қарастыра отырып, ең алдымен суреттің сапасына және оның көрсетіліміне назар аударады. Жиһазды сол санаттағы басқа нысандардан бөлек суретке түсіріп көріңіз.

Пайдаланушы шкафты сатып алғысы келсе, нысанды әртүрлі бұрыштардан түсіріңіз. Тұтқаларды, бетінің құрылымын және сөрелерді бөлек суретке түсіріңіз. Сондай-ақ, дивандарды әртүрлі бұрыштардан және ашылмаған күйде алып тастау керек. Мүмкін болса, ашық немесе күңгірт фонда түсіруді ұсынамыз. Өнімге кем дегенде 3-4 фотосуретті тіркеңіз, себебі бір ғана негізгі фотосурет болса, сатып алушы оның алдында не тұрғанын толық түсінбейді және тиісінше орындық сатып алғысы келмейді.

Жиһаз сатуды шештіңіз бе? Біздің веб-сайтта заттарыңызды тізімдеңіз.

Жарнаманы тегін орналастырыңыз.

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.