The World Wide Web provides many opportunities to promote the services of different sectors. Bulletin boards are a great example for finding new clients. In this article, we will look at how to properly place and fill out an ad about the repair sector. The repair sphere is wide enough in its application to correctly present material on the installation of stretch ceilings, decorative finishes, painting, door installation.
Жөндеу немесе құрылыс қызметтерінің ауқымын шешіңіз
Ең алдымен, хабарландыруда жөндеу немесе құрылыс бөлігі ретінде көрсете алатын қызметтер ауқымын анықтау керек. Бөлмені немесе балконды әрлеу қызметтерін ұсынатын болсаңыз, бұрыннан алынған нақты материалдармен тәжірибеңізге негізделген секторыңыздың шекарасын анықтаңыз. Яғни, егер сіз сәндік сылақпен, керамикалық плиткалармен, тұсқағаздармен, панельдермен және есіктерді орнатумен жұмыс істеген болсаңыз, мұны қызметтерде көрсетуіңіз керек. Жұмыс сатысында қақтығыстар мен оқиғаларды болдырмау үшін кәсіби біліміңіз немесе тәжірибеңіздің орташа негізі бар қызмет көрсету саласын көрсетпеңіз. Мұндай жағдайлардың алдын алу үшін келіссөздер сатысында тапсырыс берушімен осындай мәселелерді талқылауға болады. Мысалы, егер сіз сантехникамен байланысты жұмыстарды қабылдамасаңыз, оларға өз командаңыздан емес маманды жалдауды ұсына аласыз.
Жөндеу бағасы
Тақталардағы басқа жарнамалардан айырмашылығы, мұнда баға әрбір жеке жағдайға байланысты, өйткені тапсырыс құны пәтерді тексеру, өлшемдер мен келіссөздер негізінде ғана белгіленуі мүмкін. Дегенмен, тұтынушыларды көбірек тартатын қызметтерге ақы төлеудің бірқатар факторлары бар.
1: Тапсырыс шеңберіндегі барлық қызметтер мен олардың бағасы келісім-шартта белгіленуі керек, бұл тапсырыс берушіге процесс кезінде шарттарда белгіленгеннен артық ақы алынбайтынына сенімді болуға мүмкіндік береді. Егер сатып алушы жаңа дизайнға сәйкес келетін есіктерді орнату сияқты қосымша қызметтерді қаласа, қосымша келісім жасалуы мүмкін.
2: Төлем кезең-кезеңімен, жөндеудің әртүрлі кезеңдерінде жүргізілуі керек. Яғни, егер сіз 4 бөлмені жөндеп жатсаңыз, әр бөлмеге төлем жасау шартында шарттарды белгілей аласыз. Мұндай шарттар тапсырыс берушіге жұмыстың толық орындалатынына сенімділік береді.
Жарнама сипаттамасы
Сонымен, біз жарнаманы жобалаудың маңызды кезеңдерінің біріне келдік — сипаттама. Сатып алушыларды қызықтыру үшін сізге жақсы егжей-тегжейлі сипаттама жазу керек. Үйлерді, пәтерлерді немесе балкондарды жөндеу және безендіру бойынша тәжірибеңізді сипаттау қажет. Мүмкіндіктеріңіздің негізгі тізімін көрсетіңіз. Мысалы, қысқаша үзінді:
Сіз дизайн жобасын бересіз немесе жоба болмаған жағдайда пәтерді жөндеу кезінде дизайнды өзгерткіңіз келетінін айтасыз. Әрі қарай, біз жұмыс уақытын және материалдардың құнын есептеу үшін әрлеу бөлмелерін өлшейміз. Келесі күні біз барлық жұмыстардың көлемі мен 95% дәлдікпен сатып алуға арналған өрескел материалдың көлемі туралы есеп береміз. Сіз бізді таңдамасаңыз да, бұл бағалау басқа бригадирлердің ақпараттың толықтығын тексеруге мүмкіндік береді. Және, иә, бұл тегін! Сіздің қажеттіліктеріңізге байланысты біз келесі қызметтерді ұсына аламыз: созылған төбені орнату, қабырғаларды сәндік плиткамен немесе кейіннен тұсқағаздармен жұмыс істеу үшін гипсокартонмен безендіру. Сондай-ақ, келісім-шарт бойынша ламинат пен плитка төсей аламыз, сантехникалық сымдар — сантехника жасай аламыз.
Келісімшарт бойынша барлық жұмыстар кезең-кезеңімен төленеді. Шарттар пәтерді тексеріп, келіссөздер жүргізгеннен кейін де шартта анықталады.
Құрылыс білімі бар болса, оны да көрсету керек. Тапсырыстың орындалуына кепілдік беру үшін сіз келісім-шарт жасасуыңыз керек. Шарттарды жазыңыз, мысалы, созылған төбені аяқтау және орнату. Нақтырақ ақпарат алу үшін әрлеу және басқа жөндеу жұмыстары жүргізілетін пәтерді тексеру керек екенін көрсетіңіз. Тапсырыс берушінің дизайн жобасында жұмыс істей алатыныңызды айтыңыз.
Пәтерді жөндеуге мысалдар келтіріңіз
Хабарландырудың соңғы кезеңі өткен жұмыстардың фотосуреттері болады. Сіз пайдаланушыларға сәтті жобалардың мысалдарын беруіңіз керек. Жуынатын бөлмелер мен қарапайым бөлмелерді әрлеу бойынша бірнеше сәтті жұмыстардың фотосуретін қосқан жөн. Бұл әлеуетті тұтынушыларға сіздің құзыреттілігіңізге көз жеткізуге мүмкіндік береді. Фотосуреттер жоғары сапалы және жақсы жарықтандырумен түсірілгені жөн. Осы тармақтарды орындау арқылы сіз әлеуетті тұтынушылардың жеткілікті санын тарта аласыз.
Қызметтік хабарландыруларыңызды біздің natumbe.kz жобамызға орналастырыңыз
Жарнаманы тегін орналастырыңыз