Мәтінді қалай сатуға болады?

03.08.2022

Бір қарағанда, әлеуетті тұтынушыларды қызықтыру алмұрт атқылау сияқты оңай көрінеді! Бірақ іс жүзінде бәрі әлдеқайда күрделі, өйткені Қазақстанда күн сайын мыңдаған жаңа жарнамалар, ал нақты санаттар бойынша жүздеген жарнамалар пайда болады. Және бұл тек бір сайттың статистикасы! Жарнаманың назардан тыс қалмайтынына қалай көз жеткізуге болады? Сіз тартымды тақырып, жоғары сапалы фотосуреттер және мәтінді сату арқылы табысқа жету мүмкіндігін арттыра аласыз. Бұл бүгінгі соңғысы және талқыланатын болады.

Жарнаманы сату принциптері

Егер жарнама мәтіндерінде судың белгілі бір мөлшері рұқсат етілсе, онда жарнама мәтіндерінде ол негізінен болмауы керек! Сатып алушыға өнім/қызмет, сатып алу шарттары және сатып алушы үшін жеңілдіктер туралы түсінік алуға мүмкіндік беретін қысқа, бірақ көлемді мәтінді ұсыну үшін суды соңғы тамшысына дейін «буландыру» керек. Сондықтан, ұзақ кіріспе жоқ, өйткені олар меланхолияны шабыттандырады және оқырманды жарнаманы жауып, келесіге өтуге мәжбүрлейді, өйткені бұл мамандандырылған сайтта жалғыз болуы екіталай.

Потенциалды сатып алушыға өнімнің/қызметтің пайдасы мен бағасының қысқаша және сауатты айтылған мәні қажет. Егер аукцион жоспарланбаған болса, онда оны көрсетудің мағынасы бар! Егер ол жоспарланған болса, бірақ сатушы үшін қажет болмаса, онда сәйкес сөз тіркесі ең соңында жазылады. Өйткені, клиент мәтінді оқып бітпей қалуы мүмкін! Егер пайдаланылған зат сатылымға шығарылса, оның не үшін сатылып жатқанын түсіндіріп берген жөн. Мысалы, көлік сатылады. Сату себебі — басқа көлік сатып алу. Орал қаласында сатылатын пәтер. Сату себебім басқа қалаға көшу.

Хабарландыру тақтасында орналастырылған сату мәтінінде барлық маңызды ақпарат көрсетіледі, олар міндетті түрде шындыққа сәйкес келуі керек. Егер іске асыру объектісінің қандай да бір кемшіліктері болса, онда оларды атап өту керек, өйткені басты назар артықшылыққа бағытталған. Қызметтерді сатуға келетін болсақ, олардың тізімі нақтыға, сондай-ақ құнына сәйкес келуі керек. Егер сіз тек доңғалақтарды жөндейтін болсаңыз, онда сіз шатырды жөндеуге болатындығы туралы не жазасыз?

Мағыналық жүк көтермейтін, мәтінді «жеке тұлғасыздандыратын» және «арзандайтын» сөздер

Тауарларды/қызметтерді сату туралы хабарландыруларда семантикалық жүктемені көтермейтін сөздер жиі кездеседі. Мүмкін бұл біреуді таң қалдырады, бірақ тізімде «шынайы сатылатын» сөздер бар:

әдемі;

ең жақсы;

кәсіби;

арзан;

арзан;

жылдам;

кепілдікпен;

эксклюзивті;

өте жақсы;

пайдалы;

сенімді.

Адам жеке жарнамаға «Мен өте жақсы, әдемі ескі көлікті арзанға сатамын» деп жазғанда, сатушы бұл көлікке өзінің бағасын береді, бұл оған тиімді. Бірақ «әдемі» және «өте жақсы» деген сөздер тым субъективті, сондықтан сатып алушы бұл көліктің қаншалықты әдемі және жақсы екенін шешеді. Сонымен қатар, сатып алушыда сөзсіз күдік пайда болады: егер машина өте жақсы және әдемі болса, онда ол неге арзанға сатылады.

Сатылым туралы хабарландыру мәтінінің мысалы

Бір адам Петропавлда саяжай сату туралы хабарландыру орналастыруды жоспарлап отыр делік. Мұндай мәтінде сіз сатып алушы үшін мүмкіндігінше көп ақпаратты орналастыруыңыз керек. Учаскенің ауданын, екпелер мен ғимараттардың болуын/жоқтығын, үй салынған материалды, объектінің ағымдағы жай-күйін, оның жеке сипаттамаларын көрсету қажет. Айтпақшы, кейбір адамдар өте қарапайым, бірақ тиімді қадам жасайды: жеке эмоциялар немесе сату объектісімен байланысты жақсы естеліктер. Әрине, ұзақ талқыға түсіп, естелік жазудың қажеті жоқ. Айта берсек жеткілікті: жаздың жылы кешінде террассада шай ішу қандай жақсы!

Жарнама келесідей болуы мүмкін: «Басқа облысқа көшуге байланысты Петропавлға жақын жерде орналасқан жайлы саяжай сатылады. Жер учаскесі 6 акр, жеміс ағаштары мен бұталары бар. Жақсы өңделген учаскенің аумағында қора, интимдік әңгімелесуге және отбасылық шай ішуге арналған ашық беседка және тұрақты тұруға болатын рамалық үй (салынған жылы — 2001 ж., ПВХ терезелер, темір кіреберіс есік, 2 бөлме және ас үй). Электр жарығы, жеке құдық және пеш жылытуы бар. Барбекю, бақша құралдары — сыйлық ретінде. Сауда орынды. Қоңырау шал!». Кез келген жарнама әрекетке шақыруды қамтуы керек! Таңбалардың оңтайлы саны — 500, ең көбі — 1000.

Сату жарнамаларын жасау — бұл керемет өнер емес! Ең бастысы, мәтіндерде пайдалы және шынайы ақпараттың максималды көлемі, соның ішінде бағаға қатысты ақпарат бар. Тағы бір кішкентай нюанс бар: кез келген мәтінде грамматикалық қателер болмауы керек. Сондықтан хабарландыру тақтасына жарияламас бұрын міндетті түрде тексеру керек!

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.