• Главная
  • Блог
  • Үнемдеу үшін автокөлік жүргізушілерінің өздері өзгертетін автомобильдегі 5 бөлік

Үнемдеу үшін автокөлік жүргізушілерінің өздері өзгертетін автомобильдегі 5 бөлік

29.11.2022

Әрбір қазақстандық өз көлігіне техникалық қызмет көрсетуді және жөндеуді өз бетінше жүргізе алады, бірақ барлық жағдайда емес. Кейбір процедураларды тіпті көліктің техникалық құрылғысын мүлдем білмейтін адамдар да жасай алады. Біз қандай міндеттер туралы айтып отырмыз, мен сізге осы жаңа материалда айтамын.

Әрбір қазақстандық өз көлігіне техникалық қызмет көрсетуді және жөндеуді өз бетінше жүргізе алады, бірақ барлық жағдайда емес. Кейбір процедураларды тіпті көліктің техникалық құрылғысын мүлдем білмейтін адамдар да жасай алады. Біз қандай міндеттер туралы айтып отырмыз, мен сізге осы жаңа материалда айтамын.

1) тежегіш төсемдер.

Жүргізуші мен жолаушылардың қауіпсіздігі көбінесе тежегіш жүйесінің күйіне байланысты. Кеңес заманында автокөлік иелеріне қандай тежегіштері бар екенін нақты біліп, оларды үнемі тексеріп отыру керектігін айтты. Тежегіш жастықшаларды қалай өзгерту керектігін білу Негізгі дағды болып саналды. Мұндай пікірді бүгінде көптеген автомобиль сарапшылары ұстанады. Сіз тежегіш жастықшаларды біртүрлі сықырлаған дыбыспен немесе қатты тежегіш дірілімен және тым ұзақ тежеу жолымен ауыстыру қажеттілігі туралы біле аласыз. Бөлшектерді ауыстыру үшін әр автокөлік иесінің гаражында болуы керек құралдар жиынтығы қажет. Бұл калибрді басуға арналған С қысқышы, болт пен доңғалақ гайкасын босатуға арналған кілт және жаңа тежегіш жастықшаларға арналған кілттер. Автокөліктің белгілі бір моделіне арналған тежегіш жастықшаларды ауыстыру принципі интернетте егжей-тегжейлі сипатталған.

Оталдыру шамдарын тазалаңыз кәдімгі автокөлік иесі қажетті дағдылар мен арнайы құралдарсыз ұшқындарды да тазалай алады. Ұшқынның қызмет ету мерзімін өндіруші анықтайды. Ол әдетте ең көбі 30 000 циклге жетеді. Осы уақыт ішінде электродтар жанып кетеді. Егер штепсельде контактілердің шамадан тыс тозуы болса, ол ақаулы және ауыстырылуы керек. Егер оқшаулағыш бүтін болса және контактілер тозбаса, ұшқынды қайта жасауға болады. Бұл элементтерді жылына екі рет тексеру керек. Егер ұшқындарды жөндеу қажет болса, жұмыс кезінде пайда болуы мүмкін көміртекті, шөгінділерді және шөгінділерді алып тастау жеткілікті.
Тежегіш сұйықтық.

Тежегіш сұйықтығы үшін көрсетілген максималды қызмет ету мерзімі-екі жыл. Осы уақыттан кейін тежегіш сұйықтығын ауыстыру қажет. Жалғыз ерекшелік-жарыс машиналары. Тежегіш сұйықтығын әр 5000 км сайын өзгерту керек.жұмыс кезінде тежегіш сұйықтығы 180 градусқа дейін, ал қатты тежеу кезінде 200 градусқа дейін қызуы мүмкін. Бірте-бірте ылғал тежегіш сұйықтыққа еніп, оның температурасы төмендейді. Нәтижесінде ол тіпті 145 градус Цельсий температурасында қайнатылуы мүмкін, тіпті төтенше жағдайда тежегіштер де бітеліп қалуы мүмкін. Тежегіш сұйықтығын тежегіш сұйықтығын сынағышпен тексеріңіз. Қазіргі заманғы көлік иесінің гаражында да осындай құрылғы болуы керек. Шығын материалдарын толық ауыстыру техникалық картаға сәйкес жүргізілуі тиіс. Құралдарға келетін болсақ, сізге № 8 немесе 10 кілт, пайдаланылған сұйықтық ағып кететін шланг пен бассейн, сондай-ақ қажет емес мата қажет болады.

ауа сүзгісі.

Жүргізуші ауа сүзгісін өздігінен ауыстыра алады. Қозғалтқыштың жұмысы осы шығын материалының ауа өткізгіштігінің тиімділігіне байланысты, сондықтан оны дереу ауыстыру керек, бірақ проблемалар пайда болады деп күтуге болмайды. Тәжірибелі автокөлік иелері бұл операцияны бастаушы жүргізушілер болса да жасай алады. Ауа сүзгісін ауыстыру жарты сағаттан аспауы керек. Оны жылына кемінде бір рет жасау керек. Бұл процедура үшін сізге Филлипс бұрағыштар жиынтығы, кілт, жаңа сүзгі, қағаз сүлгі және тістеуік қажет. Қазіргі заманғы автомобильдерде 2010 жылға дейін шығатын ауа сүзгісі жабық ауа сүзгісімен жабдықталған. Ашық сүзгіде сүзуге жауап беретін гофрленген қағаз элементі бар. Карбюраторлы қозғалтқыштарда ауа сүзгісінің ашық қақпағы қозғалтқыштың астында орналасқан.

Мотор майы және май сүзгісі.

Қыс келгенге дейін жасалуы керек ең маңызды нәрселердің бірі — қозғалтқыш майы мен май сүзгісін ауыстыру. Және бұл қиынырақ міндет. Тәжірибелі иелер үшін бұл шамамен бір сағатты алады, ал жаңадан бастаушылар үшін бұл көп уақытты алады.

Бірақ бұл дағды болашақта көп ақша үнемдеуге көмектеседі. Қозғалтқыш майын дұрыс және уақтылы ауыстыру қозғалтқыштың ұзақ қызмет ету мерзімін қамтамасыз етеді. Оны ауыстыру үшін қарапайым құралдар мен қажетті тұтқырлықтағы мотор майы қажет. Сұйықтықты дұрыс таңдау үшін Интернеттегі сарапшылар деп аталатындардың кеңестерін емес, өндірушінің ұсыныстарын орындаған дұрыс. Процедура үшін сізге суару ыдысы, ескі май ыдысы, май сүзгісінің кілті, сүзгінің өзі және розетка кілті қажет. Ауыстыруды бастамас бұрын, майды жылыту үшін қозғалтқышты бірнеше минутқа іске қосу керек. Май табада сіз су төгетін тесіктің тығынын көресіз.

Оны Розетка кілтімен босатыңыз, майды алып тастаңыз және резервуарға төгіңіз. Содан кейін тығынды ауыстырып, сүзгіні ауыстырып, жаңа мотор майын қосу керек. Дегенмен, автокөлік иесі өз көлігіне өзін-өзі қызмет көрсету үшін қажетті дағдыларға ие болса да, бұл олардың лицензияланған қызмет провайдерінің қызметтерінен бас тартуы мүмкін дегенді білдірмейді. Қазіргі заманғы автомобильдер күрделі дизайнға ие және әр механиктің арнайы білімі бар. Бұл олардың өз жұмыстарын жоғары деңгейде орындауын қамтамасыз етеді

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.