1. Ауызша/ауызша жұмысқа арналған кітап – Т.И. Матюшкина-Герке, Т.Н. Кузьмичева, Л.Л. Иванова, 1979, М., «Жоғары мектеп», мұқаба, 191-бет; пішімі: 125 x 198 мм, салмағы: 182 г, таралымы: 40 000 дана. Жағдайы: тамашаға жақын!
Бұл оқу құралының мақсаты сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдыларын және сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту; оқушылардың тілдік білімдерін кеңейту; жоғары оқу орындары мен педагогикалық жоғары оқу орындарының филология факультеттерінің 1 курс бағдарламасында қарастырылған әңгімелесу және грамматикалық тақырыптар шеңберінде ауызша сөйлеуді жетілдіру.
Мәтіндік материалға тақырыптық диалогтар, сюжеттік үзінділер мен ақпараттық-публицистикалық мақалалар, ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған түрлі тренингтер мен шығармашылық жаттығулар кіреді.
2. Тілді оқытудағы драмалық техника – А.Малей, А.Дафф, 1981. М., «Просвещение», мұқаба, 96-бет, формат: 127 x 198 мм, салмағы: 82 г, таралымы: 60 000 дана. Жағдайы: жақсыға жақын.
Ағылшын авторларының кітабын қайта шығару. «Драматизацияда» - кітапта талқыланған театр әрекетінің элементтері, авторлар аударма тілін меңгерудің тиімді құралын көреді. Сонымен бірге оқытуға табиғилық пен болжауға болмайтындық элементтері енгізіледі, олар әдетте нақты қарым-қатынас жағдайларымен бірге жүреді.
Осы оқу нұсқаулығындағы драмалық әрекеттер студенттен оның құрылымына емес, оның мағынасы мен эмоционалдық мазмұнына зейін қоюды талап ететін жағдаяттарды құрастыру арқылы екінші тілді үйрену дағдыларын дамытуға арналған. Оқушының бүкіл тұлғасын тілді меңгеруге қатыстыру әрекеті үшін анықтамалық жағдайдың немесе физикалық ортаның маңыздылығын, оқушы қабылдауы керек рөлді және көңіл-күйді, көзқарасты, сезімдерді және айтылмаған болжамдарды ескеруді атап көрсетеді. бұл нақты әңгіменің бөлігі. Белгіленген әрекеттердің әрқайсысы келесі жағдайларды қамтитын әртүрлі жағдайларда табиғи тілді дамытуға бағытталған: тыңдау және тыныс алу жаттығуларын түсіндіру; сенсорлық тәжірибелер; нақты объектілерді анықтау; заттардың, киімдердің немесе әдеттен тыс заттардың сипаттамасы; әріптермен, етістіктермен немесе бөлінген сөйлемдермен ойнау; суреттер жиынтығы; дыбыспен сөйлесу; мимикалық эскиздер; сендіру; басқа әңгімелерді сипаттау; және алибис құрастыру.
3. Британдық және американдық ағылшын тілі элементтері – Карол Янички, 1977, Варшава, «Państwowe Wydawnictwo Naukowe», қағаз мұқаба, 138-бет; кестелермен және ақ/ақ сызбалармен, пішімі: 215 x 197 мм, салмағы: 149 г, таралымы: 7 280 дана. Жағдайы: тамашаға жақын!
Бұл кітап британдық нұсқасы американдық нұсқасынан қалай ерекшеленетінін жиі таңдайтын ағылшын тілін үйренетіндерге арналған. Кітап осыдан қырық жыл бұрын жарық көргенімен, әлі де өзекті. Кітап ағылшын тілін негізгі білімі бар әрбір адамға арналған. Ағылшын тілінің екі нұсқасын салыстыру келесі деңгейлерде жүзеге асады: фонетика (айтылуы және интонациясы), лексика, фразеология, грамматика және морфология.
Кітап Қазақстан мен Ресей Федерациясында сатылмайды. Польшада кітаптың орташа бағасы жеткізу құнынсыз 10 злоты құрайды және ТЕК Польшада. (1 злоты = 113,18 теңге)
4. Диалогтардағы ағылшын тілінің грамматикасы. Шақтардың қолданылуы. Диалогтарда ағылшын тілінің грамматикасы: шақтардың қолданылуы (Институт студенттеріне арналған оқулық және шет тілдерінің фактілері) - Н.И. Шпекина, Н.И. Цаплина, Е.М. Алексеева т.б., 1986, М., «Жоғары мектеп», мұқаба, 207-бет; пішімі: 200 x 125 мм, таралымы: 30 000 дана. Жағдайы: тамаша!
Ағылшын тіліндегі етістіктің аспектілік және шақтық формалары жүйесінің қызметі нұсқаулықта 19-20 ғасырлардағы ағылшын және американ жазушыларының үздік шығармаларынан алынған диалогтық сөйлеу үлгілері арқылы көрсетілген.
Әдістемелік құралдың мақсаты – ағылшын етістігінің аспектілік және шақтық формаларын қолдану негізінде сөйлеу дағдыларын дамыту.
5. Ағылшын тіліндегі предлогтардағы жаттығулар – B.N. Аксененко, 1962 ж., Ленинград, «Учпедгиз», жұмсақ мұқаба, б.: 166, формат: 129 х 200 мм, салмағы: 139 г, таралымы 42 000. Жағдайы: тамаша!
Педагогикалық институттар мен университеттердің филология факультеттерінің студенттеріне арналған оқу құралы. Бұл кітап ағылшын тіліндегі предлогтардың қолданылуын салыстырмалы түрде егжей-тегжейлі сипаттайтын алғашқы анықтамалық болды. Ол көсемшелерді мәнді сөздермен тіркесімде зерттеп, мағына береді, сонымен қатар бұл тіркестердің мағыналық классификациясын береді. Кітап жүйелі зерттеуге де, анықтамалық ретінде де пайдалануға арналған. Кейбір жаттығулардың кілттері бар.
6. Сөйлеу тәжірибесінде пассивті конструкцияларды қалай қолдануға болады (Пассив конструкции в речение практика) - Булгакова А.М. (Ағылшын тілінде), 1978, М., «Жоғары мектеп», мұқаба, 104-бет; ақ/қара сызбалармен және кестелермен, пішімі: 125 x 198 мм, салмағы: 88 г, таралымы: 25 000 дана. Жағдайы: тамаша!
Нұсқаулықтың мақсаты - әртүрлі коммуникациялық жағдайларда пассивті конструкцияларды қолдану дағдысын автоматтандыру. Ол визуалды жаттығуларды қамтитын басып шығарылған бағдарламадан және тек есту жаттығуларын қамтитын аудио бағдарламадан тұрады. Барлық жаттығуларда оқушының сөйлеу реакциясы ынталандыру тапсырмасы немесе сөйлеушінің ынталандыру белгісі арқылы ерекше бағдарламаланады. Мәтіндік материал (диалогтар, әзілдер, әңгімелер) жиі қолданылатын сөздікке негізделген.
Тілдік университеттер мен университеттердің филология факультеттерінің кіші курс студенттеріне арналған.
7. Жасыл әлемде (Өсімдіктер әлемінде) – И.П. Митрофанова, 1961, М., «Үчпедгиз», мұқаба, 112-бет; b/w тақырыптарымен, пішімі: 129 x 199 мм, салмағы: 97 г, таралымы: 30 000 дана. Жағдайы: жақсыға жақын (омыртқаның жоғарғы бөлігі аздап жыртылған).
Бұл оқу құралы педагогикалық институттар мен шет тілі кафедраларының жоғары курс студенттеріне арналған. Ол бір тақырыптың материалы бойынша ауызша сөйлеумен жұмыс істеуді көздейді - Өсімдіктер әлемінде және бірнеше бөлімдерден тұрады. Әрбір тақырыпша бөлімі бір немесе екі негізгі мәтінді қамтиды. Барлық мәтіндік материалдар түпнұсқа дереккөздерден - ағылшын және американдық фантастика жазушыларының шығармаларынан алынған. Мәтіндерді таңдау кезінде олардың белсендіру мүмкіндігі ескерілді (диалогтік сөйлеудің, нақты сөздіктің болуы). Құрастырушы сөздіктің максималды қайталануын қамтамасыз етуге тырысты. Әрбір бөлімде мәтіндерден басқа диалогтар, сондай-ақ сәйкес тақырыпшаның сөздік қорын және идиомасын күшейтетін әртүрлі тілдік және сөйлеу жаттығулары бар. Арнайы оқыту жаттығулары енгізілді, олардың мақсаты сол немесе басқа сөйлесу формуласын немесе конструкциясын бекіту. Мұғалімге сыныптан тыс және үйірме жұмыстарының әр алуан түрлері үшін материалдардың кең таңдауы ұсынылады. Нұсқаулықтың соңында нұсқаулықтың лексикалық материалын жүйелеген алфавиттік орысша-ағылшынша сөздік берілген. Өз бетінше оқуға қосымша ретінде бірнеше әңгімелер берілген.
8. Практикалық ағылшын тілі Patterns (Институттар мен шет тілдер кафедраларының екінші курсына ағылшын тілінен зертханалық жұмыс) – Т.И. Матюшкина-Герке, Т.Н. Кузьмичева, Л.Л. Иванова, 1974, М., «Жоғары мектеп», мұқаба, 215-бет; пішімі: 126 x 198 мм, салмағы: 169 г, таралымы: 40 000 дана. Жағдайы: тамаша!
Бұл оқу құралы диалогтық сипаттағы түпнұсқа мәтіндерден тұратын жинақ болып табылады. Жаттығулар сөйлеуге бағытталған және студенттердің өзіндік жұмысына арналған.
Әр кітаптың бағасы 500 теңге.
№268363 Создано: 21 наурыз
Николай
Был онлайн 6 желтоқсан 16:25