• Главная
  • Блог
  • "Біздің нарық қорғалатын болады": Көлік министрлігінің басшысы Қазақстанға кәдеге жарату алымы не үшін қажет екенін айтты

"Біздің нарық қорғалатын болады": Көлік министрлігінің басшысы Қазақстанға кәдеге жарату алымы не үшін қажет екенін айтты

12.06.2024

Қазақстандағы автокөліктерді кәдеге жарату алымының жағдайын толығырақ қарастырайық. Біріншіден, Марат Қарабаевтың айтуынша, ол ұсынылған петицияға қол қоймаған. Ол сондай-ақ Қазақстанда сатылатын жаңа автокөліктер нарығы негізінен Hyundai, Kia және қытайлық брендтер сияқты брендтердің автомобильдерімен ұсынылатынын атап өтті. Ол Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі қызметін атқарған кезде кәдеге жарату алымының қажеттілігін әрқашан қолдайтынын айтты. Сондай-ақ Марат Қарабаев бұл шараның Қазақстанның болашағы үшін маңыздылығын және отандық нарықты қорғау қажеттігін атап өтті.

Келесі жылы кәдеге жарату төлемінсіз сатып алуға болатын автокөліктердің өндірісі іске қосылады. Бұл қазақстандықтар үшін үлкен плюс, өйткені олар отандық машиналарды кәдеге жаратуға қосымша шығынсыз сатып ала алады. Сонымен қатар, кәдеге жарату алымы импорттық автокөліктерден алынатын болады. Кәдеге жарату алымынан түскен қаражат ауыл шаруашылығын дамытуға және автонесиелеуге бағытталатын болады. Бұл қазақстандықтардың тұрмыс жағдайын жақсартуға және ел экономикасының дамуына ықпал етуге мүмкіндік береді. Осылайша, мемлекет ұлттық өндірушіні қолдау және халыққа автокөлік құралдарын сатып алу жағдайларын жақсарту бойынша шаралар қабылдауда. Сайып келгенде, бұл автомобиль өнеркәсібінің дамуына және елде жаңа жұмыс орындарының ашылуына ықпал етеді.

Қазақстанда кәдеге жарату алымын енгізу бойынша қажетті шаралар қабылданды, бұл өз кезегінде елге Hyundai және Kia сияқты танымал автомобиль брендтерін, соның ішінде қытайлық өндірушілерді тартуға ықпал етті. Бұл факт Алматыда қытайлық автокөліктерді шығаруға маманданған мультибрендті автозауыттың құрылысына әкелді. Сонымен қатар, Қарағандыда қалдықтарды кәдеге жарату зауыттары қазірдің өзінде жұмыс істеп тұрғанын және физикалық тұрғыдан пайдалануға дайын екенін атап өткен жөн. Қазіргі уақытта олар уақытша жұмыс істемейді, бірақ болашақта оларды іске қосу жоспарланған.

Естеріңізге сала кетейік, мамыр айының соңында Қазақстанда кәдеге жарату алымына қарсы петицияға 50 мыңнан астам қол қойылған. Петиция авторлары бұл алымды 8 жыл бұрын енгізу бәсекелестіктің жойылуына және соның салдарынан автокөліктердің, ауылшаруашылық және арнайы техникалардың бағасының күрт өсуіне әкелді деп есептейді.

Дегенмен, кәдеге жарату алымы автомобиль саласының тұрақты даму стратегиясының ажырамас бөлігі болып табылатынын атап өткен жөн. Ол экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және қоршаған ортаға кері әсерді барынша азайтуға ықпал етеді. Сонымен қатар, мұндай шараларды енгізу халықаралық инвестицияларды тартуға және елдегі жеке автокөлік өндірісін дамытуға мүмкіндік береді. Осылайша, кәдеге жарату төлемінің артықшылықтары мен артықшылықтары бар, оларды осы мәселені талдау кезінде ескеру қажет.

Қазақстанда автокөлік құралдары мен механикаландыру бағасының күрт өсуі байқалады. Азаматтарға жаңа автокөліктер мен механикаландырылған техниканы сатып алу қиынға соғады. Бұл елдегі флоттың апатты түрде қартаюына әкеліп соқтырады, өйткені адамдар жоғары бағаға байланысты көліктерін жаңартуды тоқтатады. Азаматтар қол қойған петиция жағдайға алаңдаушылық білдіріп, көлік құралдарының бағасын төмендету және оны тіркеу шараларын талап етеді.

Мәжіліс депутаттарының автокөліктерді кәдеге жарату алымдары мен бастапқы тіркеу бағасын төмендету қажеттігі туралы мәлімдемесі бұл бастаманы жұртшылықтың кеңінен қолдайтынын айғақтайды. Олар көлік паркінің ескіруі экономика мен жол қозғалысы қауіпсіздігіне кері әсерін тигізетінін көрсетеді. Бұл ретте ведомство бұл мәселеде өзінің тұрақты ұстанымын атап көрсетеді, бұл болашақта мүмкін болатын шаралар мен өзгерістерге қатысты белгісіздік тудырады.

Өнеркәсіп және құрылыс министрлігі наурыз айында автокөлік құралдарының бағасына қатысты өзінің мызғымас ұстанымын растады. Бұл қоғамда талқылаулар мен түсінбеушіліктерді тудыруда, өйткені автопарктегі жағдай нашарлай түсуде, ал ведомстволық деңгейде шешімдер қабылданбайды.

Соңғы уақытта ведомство отандық өндірістің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және қалдықтарды басқарудың ішкі инфрақұрылымын дамыту бойынша белсенді жұмыс жүргізуде. Бұл елдегі экологиялық жауапкершілікті арттыруға және тұрақты дамуды қамтамасыз етуге деген ұмтылысты көрсетеді. Кәдеге жарату алымының қарқынды дамып келе жатқан саласы қоғамның әртүрлі салаларында қызу пікірталастар мен қайшылықтарды тудыруда. Осыған қарамастан, қалдықтарды кәдеге жарату шараларын жүзеге асыру үкімет үшін негізгі басымдықтардың бірі болып қала береді.

Жуырда бөлім басшылары елдің әлемдік нарықтағы позициясын нығайту және жергілікті тауар өндірушілерге қолайлы жағдай жасау бойынша жұмысты жалғастырудың маңыздылығын атап өтті. Экология және орнықты даму саласында жаңа табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін қалдықтарды кәдеге жарату мен қайта өңдеудің инновациялық әдістерін әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді.

Премьер-министрдің бірінші орынбасары Роман Склярдың мәлімдемесіне сәйкес, экологиялық жағдайды жақсарту және саланың тұрақтылығын қамтамасыз ету үкімет стратегиясының ажырамас бөлігі болып табылады. Сұхбатында ол сондай-ақ қалдықтарды басқару саласында келісілген іс-қимылдың қажеттілігін атап өтіп, мемлекеттік және жеке құрылымдар арасындағы ынтымақтастықты нығайтуға шақырды.

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.