Жарнаманы қалай дұрыс орналастыру керек.

31.01.2022

Сіз бұл туралы бірінші білетін боласыз! Қалай сату мастодонына айналуға болады, 2 аккаунтта юбкадан пәтерге дейін тез сату және жарнамаға жұмсамау, егер сіз механизмін білсеңіз бәрі оңай және қарапайым. Ал сіз оны бүгін ғана танисыз. Мұқият оқып, орындаңыз

1. Бізге ең бірінші керек нәрсе — АУҚЫШТЫ ТАҚЫРЫП.

Минус банальдылық, плюс шығармашылық. Бәсекелестік өте қатал, кейде ол жаққа барғың келмейді. Мұнда сізде керемет көйлек немесе қажет емес қосалқы бөлшек бар және сіз бұл кімге керек деп ойлайсыз? Және ұсыныстарға толы, мүмкін ешкім сатып алмайды… Ал сіз бекер ойлайсыз, олар сатып алады, басқаша. Шкафтар мен шкафтардан қолыңызда бардың бәрін шығыңыз, біз бизнес бастаймыз! Мұнда, мысалы, жарнаманың аты: Мен жақсы куртка сатамын Немесе тағы біреуі: Сәнді сұлулыққа арналған фирмалық куртка Айырмашылықты сезінесіз бе? МАҚСАТ 1- аты бар әлеуетті сатып алушының назарын аудару. Бірақ есіңізде болсын: хабарландырудың атауында 60 таңбадан (әріптен) артық болмауы керек. бұл іздеу жүйесі үшін қосымша қоқыс, ол оны тастайды. «Темір тұлпар сенімді қолда» деген тақырыпта бүкіл жер шарын сыйғызуға тырысудың қажеті жоқ, бірақ жарнаманың өзінде оның артықшылықтары туралы жазатын боламыз.

2. 2-мақсат – ФОТО ТҮСІРУ.

Сізге супер фотограф болудың қажеті жоқ, бірақ жарнаманың бірінші фотосы шырынды және анық болуы керек. Қорытындысы, адам оны қызықтырған / қызықтырған фотосуретті басады, содан кейін жарнаманың өзін ашады. Және бір емес, 5-10 фотосуретті қосқан жөн, әлеуетті сатып алушы өнімді жақсы көргісі келеді, оған осындай мүмкіндік беріңіз.

3. 3-мақсат — ДҰРЫС ХАБАРЛАМА ЖАЗУ.

Өніміңізді/қызметіңізді тезірек сату үшін уақытыңыздың 10 минутын жазуға жұмсауға ерінбеңіз. Сонымен, мысал келтірейік. Бірінші хабарландыру: Көйлек сатамын, жақсы, аз киінген. M өлшемі Екінші тізім:
Қыздар, мен сіздердің назарларыңызға M өлшеміндегі керемет көйлек ұсынамын, фигураны ерекше көрсетеді, қарама-қарсы жыныстың назарын аударады. Бұл менің гардеробымдағы сүйікті көйлектердің бірі. Жетпегендіктен сатылады. Қоңырау шалыңыз, жазыңыз, жылдам кері байланыс. Сіз өнімді немесе қызметті сатқаныңыз маңызды емес, ең бастысы — барлық артықшылықтарды сипаттау, сатып алушыға бұл ол үшін ең жақсы нұсқа екенін түсіндіру. Және шындық, тек шындық! Егер сіз пайдаланылған затты сататын болсаңыз, сатып алушы заттан құтылып жатырмын деп ойламауы үшін сату себебін міндетті түрде көрсетіңіз. МАҢЫЗДЫ! Мәтін үлкен болмауы керек, өлең жазудың қажеті жоқ, мысалы жеке шебер болсаң, артықшылығыңды айт, компанияларға қарағанда немен айналысасың, себебі жарнамаға шығындамайсың, ұзақ уақыт бойы нарықта не болды және сіз сапалы материалды / бөлшектерді және т.б. алуды білесіз. Сіздің жеке әдістемеңіз бар екенін, егер сіз тәрбиеші болсаңыз немесе сіз сататын көлік мұқият жұмыс істеп тұрған болса, бұл көлік жаңа бақытты адамға баратын барлық жақсы нәрселерді сипаттаңыз. Бұл маңызды психологиялық сәт, сатып алушы транзакцияның толық артықшылықтарын түсінуі керек. Ол қызмет/өнім іздейді, оны алуда бақытты болғысы келеді. Оған осы бақытты сыйла. Хабарландыру бейнелі түрде жалаңаш болса, ол сенімсіздік, қауіп тудырады және қауіп дегеніміз не? Бұл белгісіз, бұл ертегінің соңы, бірден сіздің жарнамаңыз жабылып, олар басқасын іздеуге кетеді, олар бірден сатып алғысы келетін нәрсенің бәрін табады.

4. МАҚСАТТЫҢ КІШІНЕ ЕНГІЗУ

Атау сізді қорқытпаңыз, бұл өте оңай. Міне, біз мәтінді жаздық, мәтіннің астына өз ерекшеліктеріңізге сай кем дегенде 10 сөз тіркесін жазуымыз керек. Мысалы, егер сіз косметолог болсаңыз, онда біз жазамыз: Мәскеудегі косметолог (сіздің қалаңыз), РФ көтеру, целлюлитке қарсы массаж және т.б. Яғни, біз сіздің қызметтеріңізді тағайындаймыз. Егер сіз әрлеу жұмыстарының шебері болсаңыз, онда біз өзіміздің кілттерімізді де белгілейміз: Мәскеудегі сәндік сылақ (сіздің қалаңыз), қабық қоңызы, кілтті жөндеу, келісімшартты жөндеу және т.б. Егер бұл нәрсе болса, сонымен қатар: қызыл көйлек, стильді көйлек., сәнді киімдер және т.б. Біз мұны іздеу жүйелері үшін жасаймыз, сіздің хабарландыруларыңызды әлеуетті тұтынушылар/сатып алушылар тезірек табады, сәйкесінше көбірек көру, көбірек қоңыраулар, көбірек сату. Ақыр соңында, сіз сәттіліктің кілтін дәл білесіз, сұр массадан ерекшеленуден қорықпаңыз, мүмкіндігінше тезірек сатып алғыңыз келетіндей шығармашылықпен жазыңыз. Және, әрине, қазір барлық білім тәжірибеде қолданылуы керек. ХАБАРЛАМА ЖІБЕРУ ғана қалады