• Главная
  • Блог
  • Жарнамаларды орналастыру қызметін таңдауда қалай қателеспеу керек

Жарнамаларды орналастыру қызметін таңдауда қалай қателеспеу керек

29.07.2022

Интернетте жарнамаларды орналастыру екі сценарийде жүреді: өзін-өзі орналастыру, фрилансерлерді тарту және арнайы қызметтерді пайдалану.

Өзін-өзі жариялайтын жарнамалар

Бірінші жағдайда, пайдаланушы өзі қалаған жарнаманы орналастыру тақтасын таңдайды, қажетті өрістерді толтырады, қажетті файлдарды жүктейді. Содан кейін ол листингтің каталогта қалай көрінетінін бағалайды және қажет болған жағдайда түзетулер енгізеді.

Жарнаманы орналастыру үшін орындаушыны тарту

Фрилансерді тарту қандай хабарландырулар қажет екенін немесе сайттарды өздігінен таңдау талаптарын сипаттайтын нақты жұмыс жариялау тапсырмасын жазуды қамтиды.

Жарнамаларды орналастыру үшін автоматты бағдарламалар мен қызметтерді пайдалану

Бір қарағанда, автоматты түрде жарнаманы орналастыру қызметтерінің жұмыс істеу принципі қарапайым және ыңғайлы: пайдаланушы деректер файлын немесе хабарландыруды бір рет жүктеп, конфигурациялайды, ал арнайы бағдарлама автоматты түрде жүздеген, тіпті мыңдаған жарнамалық тақталарда ұсынысты қайталай бастайды. Ақырында сатушы есеп алады: жасалған ұсыныстарды қарау үшін сілтемелері бар орналастырылған хабарландырулар саны.

Қызметтердің артықшылықтары мен кемшіліктері

Алынған 5 000 немесе тіпті 10 000 сілтеменің әрқайсысын аз адамдар тексереді. Бірақ егер сіз осындай қызметтермен айналысқан болсаңыз, онда сіз жарияланған хабарландыруларды егжей-тегжейлі тексерген кезде нәтиже кейде көңілсіз болатынын білетін шығарсыз. Кейбір жарнамаларда ұсыныс мәтіні кесілген, кейбірінде өрістер шатастырылған немесе тіпті жоқ. Кейбір сілтемелер үшін хабарландырулар «жоба» күйінде орналастырылады және келушілерге көрінбейді. Мұндай қателердің себебі неде?
Жарнаманы орналастыру қызметтері жарнамалық тақталардың арнайы талаптарын қанағаттандыру кезінде өзгермейтін бірыңғай сценарийлер бойынша жұмыс істейді. Мысалы, тікелей контактілерді жариялауға тыйым салынған және ұсыныс сипаттамасындағы таңбалар санына шектеулер бар хабарлама тақталары бар. Сондықтан ұсыныс жүздеген мың тұтынушыларға бағытталған болса және жіберілген хабарландырудың сапасы имиджге кері әсер етпесе, онда қызметтер, әрине, орналастыру жұмысын жеңілдетіп, уақытты үнемдейді. Бірақ егер жарнама авторы өзінің беделін бағалайтын болса, ұсыныс жалғыз және тар аудиторияға арналған болса, дереу қажетті жарнамалық тақтаны таңдап, оны ұсынысқа қолмен орналастырған дұрыс.

Автоматтандырылған шешімді таңдағандар үшін біз сізге дұрыс қызметті қалай таңдауға болатынын және не нәрсеге назар аудару керектігін егжей-тегжейлі айтып береміз:

Қызмет қалай жұмыс істейді

Онлайн қызметтермен жұмыс веб-сайт және жеке кабинет арқылы жүзеге асырылады, оған кіру тіркелгеннен кейін беріледі. Екінші нұсқа — компьютерде орнатылған бағдарламалық шешімдер. Бағдарламалық қамтамасыз ету провайдері мен жүктеп алу көзі тексерілсе, екі опция да жұмыс істейді. Егер жоқ болса, онда онлайн қызметтерге назар аударған дұрыс.

Бағасы

Қызметтер ақылы және ақысыз болып бөлінеді. Құнға функционалдық және қосымша опцияларды әзірлеу әсер етеді: бағдарлама дерекқорындағы хабарландыру тақталарының саны, ұсыныстардың саны, жарнаманы орнату опциялары. Ұсыныстың параметрлерін алдын ала зерттеңіз, бюджетті және қосымша ұсыныстарды сатып алудың орындылығын бағалаңыз.

Хабарландыру тақтасын таңдау опциясы

Хабарландыру тақталары белгілі бір нарық сегментіндегі аудиторияға арналған. Егер сіздің хабарландыруыңыз тар спецификаға ие болса (мысалы, автокөлік бөлшектерін сату), сіз хабарландыру тақталарының тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін қызметтерге назар аударуыңыз керек және автокөлік әуесқойлары үшін ұсыныстарды орналастыруға арналған сайттардың нақты тізімі бар.

Жарияланған жарнамаларды жою

Бұл тармақ шектеулі уақыт пен ұсыныстар саны үшін маңызды. Белгілі бір тауарды сату туралы хабарландыру мың хабарландыру тақтасында ілінеді делік. Зат қоймада жоқ болғанда не болады? Таңдалған қызметте жарияланған хабарландыруларды жою мүмкіндігі болмаса, олар Интернетте жарияланған күйінде қалады. Ал ұсынысты алып тастау қиын немесе тіпті мүмкін емес болады. Өйткені, сіз жарнама орналастырылған әрбір жеке кабинетке қол жеткізе алмайсыз. Немесе мұндай жеке кабинет болмайды. Шығудың бір ғана жолы болады — телефон нөмірін өзгерту немесе жаңа қоңыраулар мен келушілерден үнемі жоғалып кету.

Жарнаманы күн мен уақыт бойынша орналастыру

Бұл опция аудитория белсенділігі туралы түсінігіңіз болса немесе жарнама ағынын белгілі бір күндерде таратуды қаласаңыз пайдалы.

Ұсыныстарды түсіруге арналған деректер пішімі

Кейбір қызметтер қажетті өрістерді толтыру үшін тек көрнекі интерфейсті ұсынады. Басқаларының кеңейтілген функционалдығы бар: сайттан немесе csv/xml файлдарынан хабарландырулар жасау. Екінші нұсқа ұсыныстардың кең дерекқорын қалыптастырғандар үшін қолайлы.

Географиялық бағыттау

Егер мақсатты аудитория белгілі бір қалалар мен елдерде тұрса, қызмет қажетті хабарландыру тақталарының аумақтық тиесілігін таңдауды ұсынатынына көз жеткізіңіз. Егер оларға қызмет көрсету мүмкін болмаса, бізге басқа жақтан қоңыраулар не үшін қажет? Әйтпесе, жарнама мәтінінде ұсыныс тек белгілі бір елдің тұрғындары үшін жарамды екенін көрсетіңіз.

Қызметтер арқылы жарнамаларды орналастыру жұмысты жеңілдетеді және бір рет басу арқылы жаңа жарнамалық арналарды алуға мүмкіндік береді. Бірақ бұл процесте де қателіктер бар. Сондықтан,

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.