Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.

Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.

№147370
Создано: 12 мамыр 2022
Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.  Алматы - изображение 1
Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.  Алматы - изображение 2
Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.  Алматы - изображение 3
Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу.  Алматы - изображение 4
Адрес: Алматы, Қазақстан
Вагонның жақтауын және түбін коррозияға қарсы өңдеу. Фотоны мына жерден көре аласыз. vk.com/id574604230 Қолданылған көліктер үшін абай болу керек. Коррозияға қарсы өңдеу әр 2-3 жыл сайын жаңартылуы керек. Ірі қалаларда коррозияға қарсы қорғаныс жабынының жойылу процесі жылдамырақ. Бұл зиянды факторлардың жоғары концентрациясына байланысты. Пайдаланылған автокөлікті сатып алғаннан кейін оны коррозияға қарсы өңдеуден өткізу ұсынылады. Өңдеу жиілігі мен сипаты жұмыс жағдайларына, қолданылатын материалдарға, алдыңғы коррозияға қарсы қабаттың көлеміне және жұмыс кезіндегі технологияларды сақтауға байланысты. Дайындау: Көтергішті немесе домкратты пайдаланып, дөңгелектерді бөлшектеңіз. Шамдарды, балшықтарды және қорғаныс қақпақтарын алыңыз. Дене күшті ағынмен жуылады. Жуғыш затты жағыңыз. Химиялық ерітіндінің жұмыс істеуін күткеннен кейін оның қалдықтарын таза сумен жуыңыз. Қақпақтар мен қоршаулар бөлек тазаланады. Корпусты құрғатыңыз. Осы мақсатта жылу пистолеті қолданылады. Бұл процедураны бастамас бұрын, тығындардың дренаждық тесіктерден алынғанына көз жеткізу керек. Дене толығымен құрғағаннан кейін оны мұқият тексереді. Қорғаныс жабынының күйін және дененің жалпы жағдайын анықтаңыз. Олар тотты, деформацияны, зақымдануды, қорғаныс және сәндік жабынның қабығын және т.б. іздейді. Олар өңдеуге болмайтын бөліктерді жабады. Оларға тежегіш төсемдер, қозғалтқыш, сору құбыры, суспензияның кейбір бөліктері кіреді. Оттегі сенсорлары, радиатор жүйесі, әртүрлі электр қосқыштары. Дайындық жұмыстарын аяқтағаннан кейін раманың және автомобиль түбінің коррозияға қарсы өңдеуін бастамас бұрын кезең-кезеңімен. Тот тегістеледі, тоттан зардап шеккен металл беттерді тазалау үшін тот түрлендіргіш қолданылады. Конвертер темір оксидтерін металдық күйге дейін қалпына келтіреді. Препараттағы коррозия ингибиторы өңделген беттің тотығу процестеріне коррозияға төзімділігін жақсартады. Содан кейін тот түрлендіргіші одан әрі процесті тоқтату үшін сода ерітіндісімен бейтараптандырылады. Жұмыстың келесі кезеңі - өңделген беттерді майсыздандыру. Қышқылды және акрилді праймерді және бояуды қолданбас бұрын. Кептірілген түбіне коррозияға қарсы жабын қолданылады. Оның кебуін күту. Мастика бетіне бірнеше қабатта қолданылады. Келесі қабатты қолданғаннан кейін бес сағаттық үзіліс жасалады. Нәтижесінде қалыңдығы шамамен 2 мм болатын қорғаныс жабыны пайда болады. Доңғалақ доғалары автомобильдің түбіне ұқсас өңделеді. Доғалардың беті доңғалақ астынан ұшқан қиыршық тас, қиыршық тас, құмға ұшыраған. Сондай-ақ вагонның жасырын қуыстары, доғалар, табалдырықтар, бүйірлік элементтер, жақтаулар да өңделеді. Жұмыстың соңында: Штепсельдерді өз орындарына орнатыңыз. Егер жұмыс кезінде қосымша тесіктер жасалса, олар резеңке тығындармен жабылады. Резеңке тығыздағыштардың қаншалықты тығыз екенін тексеріңіз. Қалған маска материалдарын алып тастаңыз. Денеге түскен құмырсқаларды алып тастаңыз
№147370
Создано: 12 мамыр 2022
noname
Был онлайн 9 желтоқсан 2024 11:52
Зарегистрируйтесь или авторизуйтесь чтобы оставить комментарий.
noname
Был онлайн 9 желтоқсан 2024 11:52
Бұл жарнаманы көбірек адамдар көргенін қалайсыз ба?
Продвинуть объявление