• Главная
  • Блог
  • Виртуалды тақталарда бизнес хабарландыруларын орналастыру ерекшеліктері

Виртуалды тақталарда бизнес хабарландыруларын орналастыру ерекшеліктері

26.07.2022

Әрбір кәсіпкер жарнамадан үнемдеуге болмайтынын біледі. Жаңадан бастаған бизнесмендер үшін жоғарылату үшін ақша сомасын бөлу өте қиын болуы мүмкін. Бұл жағдайда виртуалды хабарландыру тақтасы тамаша шешім болуы мүмкін. Бұрын бұл мақсаттарда бірте-бірте хабарландыру тақталарына басымдылығын жоғалтып, өзектілігін жоғалтқан баспа басылымдары пайдаланылды. Қазір Интернет жетекші позицияда және бизнес жарнамалар сіздің өнімдеріңізге немесе қызметтеріңізге мұқтаж жеке пайдаланушыларды қызықтыруы мүмкін.

Сатуды ұлғайту оңай

Егер сіз мақсатты келулер санын және сәйкесінше сатылымдарды көбейткіңіз келсе, бұл үшін сізге «дұрыс» сату мәтіндерін құрастыруды бастау керек. Осымен қатар, жарнамаларды орналастыруға арналған интернет-сайттардың тізімін анықтау қажет. Виртуалды хабарландыру тақталарымен жұмыс істеу үшін қарапайым тіркеу процедурасынан өту керек. Сонымен қатар, сіз кейінірек таң қалмас үшін сайттың ережелерін мұқият оқып шығуыңыз керек: неге «тыйым салуға ұшып кеттіңіз» немесе сізге жарнама беруден бас тарттыңыз. Ережеге толық қанағаттансаңыз, тіркелу орынды!

Табыстың құпиялары. Мамандардың бақылау тізімі

Тақырыпта негізгі сөз тіркесі болғаны жөн. Егер біз белгілі бір өнім туралы айтатын болсақ, атын, мүмкіндігінше мақаланы, үлгіні және басқа да маңызды ақпаратты көрсетіңіз. Тақырыпта елді және белгілі бір аймақты көрсетуге болады. Мысалы, Қазақстан (Петропавл, Орал, т.б.).

Мәтін оқылатын, түсінікті, қысқа, бірақ көлемді болуы керек. «Шүберек» және «аяқ киімдер» оқырмандарды және, тиісінше, әлеуетті тұтынушыларды қызықтырмайды! Себеп банальды — көп әріптер! Мәтінде қажет емес эпитеттерсіз ең маңызды ақпаратты ғана көрсетеді. Қателері, CAPS, түсініксіз таңбалары бар кез келген жолмен жазылған хабарландырулар қабылдамауды тудырады. Өйткені оларды оқу жағымсыз!

Егер сіз кескіндерді пайдалансаңыз, олар өнімнің артықшылықтарын әртүрлі бұрыштардан көрсететін жоғары сапалы болуы керек.

Байланыс деректерінде қателер болмауы керек. Тек көлікті, жылжымайтын мүлікті, өнімді немесе қызметті сатуды жарнамалайтын адамның мүддесіне сәйкес келмегендіктен.

Мәтінді «өз санатына», яғни оңтайлы тақырыптық бөлімге орналастыру керек, өйткені мұндай сәйкессіздікке байланысты оны модератор алып тастауы мүмкін.

Сатылатын мәтінді қалай жазуға болады?

Жарнама мәтінін жазуды бастамас бұрын оның мақсатын анықтау керек. Бұл жағдайда бұл өнімді немесе қызметті сату. Мәтін мазмұны осы мақсатқа жетуге бағытталуы керек. Сондықтан оның проблемаларын анықтау және оларды шешу немесе алдын алу жолдарын ұсыну үшін мақсатты аудиторияның портретін алдын ала жасау пайдалы болады. Жарнамалық мәтіндер стандартты сату әдістерін пайдаланады. Мысалы, бұл уақыт шегі немесе сан шегі.

Бір қызығы, тауардың немесе қызметтің артықшылықтарын ғана емес, сонымен қатар сатып алғаннан кейін тұтынушы алатын артықшылықтарды да санамалаудың мағынасы бар. Мысалы, шугаринг сеансы қажетсіз өсімдіктерден құтылуға мүмкіндік береді, ал процедураның әсері бірнеше аптаға созылады! Сондай-ақ, сатып алушы сатып алу кезінде қосымша бонустар алатынын айта аласыз (жеңілдіктер, сыйлықтар, тегін жеткізу және т.б.).

Кез келген жарнамада, олардың қай жерде орналастырылғанына қарамастан (мамандандырылған сайттарда, тақталарда, үшінші тарап веб-ресурстарында, әлеуметтік желілерде) әрекетке шақыру болуы керек. Мысалы: қоңырау шалыңыз, жазыңыз, келіңіз, тапсырыс беріңіз және т.б. Егер хабарландыру тақтасының ережелеріне сәйкес, сіз жарнамаға тікелей сілтеме жасай алсаңыз, бұл өте жақсы! Егер сілтеме белсенді емес болса, онда құзыретті пайдаланушы онымен не істеу керектігін және оны қалай «жандандыру керектігін» біледі!

Виртуалды тақталарда бизнес жарнамаларын орналастырудың қандай жақсы және жаман жақтары бар?

Мәтіндік хабарландыруларды виртуалды платформаларда орналастыру арқылы сіз бір қалада, аймақта немесе бүкіл елде сатылымдар санын көбейте аласыз! Қазақстанда жеке және корпоративтік хабарландырулар оқылады. Өйткені адамдарға тек пайдаланылған көліктер, оларға арналған дөңгелектер, коттедждер, пәтерлер және басқа да жылжымайтын мүліктер ғана емес, нақты тауарлар мен қызметтер қажет. Жарнама берушінің кез келген дерлік сату мәтінін жазу мүмкіндігі бар. Ең бастысы, ол адамгершілік нормаларына, сайт ережелеріне қайшы келмеуі және ұсынысқа сай болуы.

Тақталардағы хабарландырулар бірнеше рет берілуі мүмкін және мәтіндердің көп мөлшерін құрастырудың қажеті жоқ. Минустардың арасында барлық сайттар тікелей сілтемелерді қоюға мүмкіндік бермейді. Плюс тіркелу қажеттілігі, шарттар мен ережелерді сақтау. Бірақ жалпы Қазақстандағы хабарландыру тақталары сіздің бизнесіңізді айтарлықтай алға жылжыта алады және біздің сайт солардың бірі!

Жарнаманы тегін орналастырыңыз.

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.