Жарнаманы жарнамасыз және минималды инвестициямен қалай жылжытуға болады.
OLX сияқты қызметтерді пайдаланушылар көру санының төмендеуі және сату ықтималдығының төмендеуі сияқты қиындықтарға тап болуы мүмкін. Көптеген адамдар бұл мәселені өз жарнамаларын жарнамалау арқылы шеше алады және бұл шынымен де көмектесе алады. Дегенмен, ақшаны ең аз инвестициялаудың басқа жолдары бар.
Хабарландыру мәтіні:
Іздеуде жарнаманы көтерудің ең ауыртпалықсыз жолы — SEO. SEO — бұл іздеуде мақаланың немесе өнімнің шығарылымын арттыру үшін іздеу сұраулары үшін мәтінді оңтайландыру. Яғни, белгілі бір ережелерді сақтай отырып, тауарды сипаттау қажет. Өнімнің қорқынышты сипаттамасының мысалынан бастайық:
Бұл скриншотта сіз пәтерді сипаттау кезінде әдеттегі қателік жасайсыз. Мұнда кілт сөздер жоқ. Кілттер – екі немесе одан да көп айтылған сөздер. Енді біз осы сипаттамаға негізделген өзімізді жасаймыз:
«Барлық жағдайы бар тамаша ауданда дыбыс өткізбейтін үш бөлмесі бар пәтер сатылады. Орман аймағына және инфрақұрылымға жақын. Мектептерге, сауда орталықтарына және спорт кешеніне жақын. Сондай-ақ көп пәтерлі үйде жақсы күтілген кіреберіс. Пәтерді сатуды риэлтор жүзеге асырады. «
Үлкенірек сипаттаманы қалыптастыру үшін декор және жиһаз туралы сөздерді қосуға болады (егер сіз жиһазбен бірге мүлікті сатсаңыз):
«Дизайн минимализм стилінде жасалған, жақсы ванна мен ванна бөлмесі. Француз стиліндегі ас үйдегі жиһаз».
Біз кілт сөздерді қосып, мәтіннің жалпы көлемін екі есеге арттырдық. Міне, Advego қызметі арқылы SEO-ті тексеру нәтижелері.
Академиялық жүрек айнуы 8,1% және семантикалық негізгі қойындысына (сол пернелер) назар аударыңыз. Қалыпты жағдайда академиялық жүрек айнуы 7% -дан 8,5% -ға дейін болуы керек, ол мәтіндегі кілттердің пайызына жауап береді. Сол қызметтегі түпнұсқамен салыстырыңыз:
Көріп отырғаныңыздай, кілт сөздер жоқ. Ал бұл іздеу жүйесінде танымал қызметтерді шығарудың төмендеуін білдіреді. Өнім немесе мүлік туралы толығырақ мәліметтерді біле отырып, жарнаманы ең аз инвестициямен жылжыту үшін үлкенірек көлемнің сипаттамасын жасауға болатынын атап өткіміз келеді. Әсерлерге атау да әсер етеді, тек олармен бұл әлдеқайда оңай және барлық пайдаланушылар мұны тамаша орындай алады. Қандай сөздер қолайлы екенін түсіну үшін пайдаланушылардың іздеу сұрауларын зерттеу керек. Яндекс сөзді таңдау қызметіне өтіп, сұраулар санын зерттеңіз.
Мәтінде жарнамаға әсер ететін сөздерді ғана бөлектеңіз. Қорытындылай келе, тамаша фотосуреттермен біріктірілген жақсы атау мен сипаттама жақсы іздеу нәтижесін береді деп айта аламыз. Пайдаланушылар сипаттаманы оқымаса да, алгоритмдердің өзі сіздің жарнамаңызды іздеу жүйесінде қалғандарының үстіне береді.
Жарнаманы біздің natumbe.kz жарнама сервисінде тегін орналастырыңыз