• Главная
  • Блог
  • Лауазымдық нұсқаулықтың сапасын қалай жақсартуға болады

Лауазымдық нұсқаулықтың сапасын қалай жақсартуға болады

26.07.2022

Бос орынға тек қана лауазым көрсетіліп, жаман әдеттерден аулақ болу, жауапкершілікті басты талап ететін заман артта қалды. Нюанстар неғұрлым аз болса, соғұрлым көп адамдар жауап береді және таңдау оңайырақ болады. Іс жүзінде олай емес. Дұрыс суретшіні табу үшін сізге мәліметтер қажет. Ерекшелігі жоқ бос орындар қорқытады: адамдар егжей-тегжейлерді білуге ​​уақыт жұмсағысы келмейді және жұмыс лотереясына қатысқысы келмейді. Бос жұмыс орнының егжей-тегжейлі сипаттамасы мердігерді іздеуге, дағдыларды тексеруге, жұмысқа қабылдауға уақытты үнемдейді және нәтижесінде біліктілігі жоқ жұмыс күшін алу қаупін азайтады. Сонымен, жаңа қызметкерге жарнаманы қалай жазуға болады?

1. Нақты анықталған ұстаным

Өтініш беруші жұмыс істейтін нақты лауазымды көрсетіңіз. Егер сізге қыш шебері қажет болса, кейіннен шебері дәрежесіне көтерілу керек болса, жай ғана жазыңыз — сізге қыш шебері қажет.

2. Индукцияның шарттары

Егер бос орын лауазымға немесе оқуға кезең-кезеңімен кірісуді көздесе, біліктілікті арттыру кезеңінің шарттарын және оның мерзімін көрсетіңіз. Жаттығу қанша уақыт, қандай қарқындылықпен өтеді? Төлем шарттары және оның өту кезеңіндегі жұмыс. Қалаған лауазымға ие болу үшін қандай сынақтар мен емтихандарды тапсыру керек? Студент қорытынды сынақтан өте алмаса не болады?

3. Бос орынның себебі

Жарнамадағы сирек, бірақ маңызды элемент. Бұрынғы қызметкерді жұмыстан шығарудың шынайы себептерін ашқысы келетін жұмыс берушілер аз. Дегенмен, маған сеніңіз, мұқият және байыпты үміткерлер сізге не үшін қажет екенін білуге ​​мүдделі. Және бұл жай ғана қызығушылық емес. Кадрлардың жоғары тұрақсыздығы, ұжымдағы конфликттік жағдай, компанияның тұрақсыздығы – лауазымның және жалақының тартымдылығына қарамастан кандидат неден аулақ болғысы келеді. Егер компанияда жаңа бөлімнің пайда болуына байланысты бос орын ашық болса, бұл туралы міндетті түрде жазыңыз. Егер бұрынғы қызметкер декреттік демалысқа шыққан болса, бұл туралы сұхбатта айтып, алдыңғы маман жұмысқа оралғанда жаңа қызметкерді не күтіп тұрғанын айтыңыз. Мұндай адалдық пен ашықтық жарнаманың тартымдылығын арттырып, оны басқалардан жағымды етіп ажыратады. Егер штатта бос орынның пайда болуының себебі теріс болса (мысалы, бұрынғы маман еңбек тәртібін үнемі бұзса немесе қабілетсіз болса), бұрынғы қателіктерді ескере отырып, жаңа қызметкерге қойылатын талаптарды жазыңыз. Жағдайдың қайталану қаупін жою.

4. Тапсырмалар тізімі

Жұмыс туралы хабарландыруда «драйвер қажет» сияқты жалпы талаптарды көрсетсеңіз, артқа оралыңыз және нақты болыңыз. Тіпті «жүргізуші» сияқты түсінікті ұстаным да бар. Сапарлар қандай арақашықтықта болуы керек, қандай жиілікпен және ұзақтығымен, жұмыстан тыс және демалыс күндері байланыста болу талабы бар-жоғын немесе жұмыс күні қатаң нормаланғанын көрсетіңіз. Егер сізге жеке көлігі бар жүргізуші керек болса, бізге қалаған класс класы туралы айтып беріңіз және жүргізуші жалақыдан басқа қандай өтемақы алатынын көрсетіңіз. Бұл сұрақтардың жауаптары үміткерлер үшін маңызды. Біреу түнде жұмыс істемейді, екіншісі үшін нақты кесте маңызды, ал үшіншісі тәулік бойы байланыста болуға дайын, бірақ А нүктесінен В нүктесіне 15 сағаттық аударымдарды тартпайды. Тапсырмаларды егжей-тегжейлі сипаттай отырып, сіз алып тастаңыз. жарамсыз кандидаттар және әңгімелесуден өту үшін нақты ережелерді құру.

5. Талаптар

Сіз барлық тапсырмаларды жазып алған сияқтысыз, неге талаптарды егжей-тегжейлі жазасыз? Енді сізге сату бөлімінің басшысы қажет деп елестетіп көріңіз. Міндеттер тізбесінде – жүктелген бөлімнің ТҚК орындауы туралы ай сайынғы есеп дайындау. Есеп қалай құрастырылады, қандай бағдарламада, дайындауға қанша уақыт бөлінеді? Егер маман бос лауазымда сипатталған тапсырмаларды орындай алса, бұл нәтиже ұйымдық стандарттарға сәйкес келеді дегенді білдірмейді. Сондықтан талаптар үміткердің күтілетін біліктілігін белгілейді. Мысалы, жоғарыдағы мысалда Microsoft Power Bi бағдарламасымен кәсіби деңгейде жұмыс істеу мүмкіндігін көрсетуге болады.

6. Мотивация жүйесі.

Егер вакансияда тек шектеулер мен қатаң шеңберлер белгіленсе, тіпті жұмыс істейтін адам да жауап беруге тұрарлық па деп күмәнданады. Әр адамға мотивация керек. Ерікті медициналық сақтандыру, ұжымдағы достық атмосфера, бонустар, корпоративтік сапарлар және ұйым есебінен іс-шаралар – осы тізімнен не ұсынуға дайынсыз? Тіпті шай, печенье және демалыс аймағын тізімдеу жарнамаға қосымша назар аударуы мүмкін. Жұмыс жағдайларын мақтан тұтатын болсаңыз, кеңселер мен жұмыс процестерінің фотосуреттерін қосыңыз. Үміткерлер өздерін не күтіп тұрғанын сезінсін.

7. Іс-әрекетке шақыру.

Бір қызығы, бірақ үміткер қызығушылық танытса да, ол бірден жауап бермеуі мүмкін. Адамдар салыстыруды, таразылауды және ойлануды жақсы көреді. Бұл процестің созылуына жол бермеңіз. Жарнамаға жауап беруге шақырыңыз. Бұған қоңыраулар көмектеседі: «сілтемені орындаңыз», «біздің команданың мүшесі болу үшін өтініш жіберіңіз» және т.б.

Көріп отырғаныңыздай, сапалы жарнаманы жазуға біраз уақыт кетеді. Бірақ бұл уақыт келесі сұхбаттар мен іріктеу кезеңдерінде бірнеше есе жақсы нәтиже береді: ол кездейсоқ өтіп бара жатқан адамдарды жоюға, тиісті пікірлер мен мүдделі қызметкерлерді алуға көмектеседі.

Пікірлер: 0
Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе кіріңіз.